Tähän liittyen varsinkn nuorilta (siis oikeasti nuorilta) katsojilta löytyy aina palautetta. Useimmat kertovat voivansa sietää tai jopa haluta katsoa joitakin YLEn kanavilla lähetettävää ohjelmistoa.
Ärtymystä herättää kuitenkin se, että kiinnostava tavara tarjotaan aina hajallaan ja vaikeasti ennakoitavissa paikoissa. Väliin on aina pakko pistää jotakin joka katkaisee kulutuskokemuksen.
Eikä nuori katsoja vastusta sitäkään, että tavaraa olisi tarjolla enemmän.
Imago-ongelmaa on kai varsinkin nuorten kohdalla kovin trendikästä lähteä ratkomaan vaikkapa verkkosivulla. Oikein huolella tehtynä se saattaisikin peitellä tuota määrä- ja sijoitteluepäsuhtaa vielä hetken lisää, mutta ei kovin pitkään.
Halvempi ja osuvampi muutos kohdistuisi ohjelmistoon.
Tähän liittyen varsinkn nuorilta (siis oikeasti nuorilta) katsojilta löytyy aina palautetta. Useimmat kertovat voivansa sietää tai jopa haluta katsoa joitakin YLEn kanavilla lähetettävää ohjelmistoa.
Ärtymystä herättää kuitenkin se, että kiinnostava tavara tarjotaan aina hajallaan ja vaikeasti ennakoitavissa paikoissa. Väliin on aina pakko pistää jotakin joka katkaisee kulutuskokemuksen.
Eikä nuori katsoja vastusta sitäkään, että tavaraa olisi tarjolla enemmän.
Imago-ongelmaa on kai varsinkin nuorten kohdalla kovin trendikästä lähteä ratkomaan vaikkapa verkkosivulla. Oikein huolella tehtynä se saattaisikin peitellä tuota määrä- ja sijoitteluepäsuhtaa vielä hetken lisää, mutta ei kovin pitkään.
Halvempi ja osuvampi muutos kohdistuisi ohjelmistoon.