Kun muslimit sanovat, että islam kieltää viattomien naisten ja lasten tappamisen ja sattumanvaraisen tuhoamisen, he eivät mainitse, että Koraani ja Muhammadin sunna toisaalta myös vahvasti puoltavat näitä käytäntöjä. Kun muslimit sanovat, että islam kieltää valehtelemisen, he eivät mainitse, että Koraani valtuuttaa valehtelemaan uskottomille oman hengen tai islamin edun ollessa vaarassa. Kun muslimit sanovat, että islamin laki kieltää raiskaamisen, he eivät mainitse, että tämä ei koske orjanaisten raiskaamista jihadin yhteydessä Dar al-harbissa, sodan alueella, eli muslimien näkemyksen mukaan kaikkialla muualla kuin islamilaisissa maissa. Kun muslimit sanovat, että shari’a kieltää varastamisen, he eivät mainitse, että sotasaaliin ryöstäminen on Allahin muslimeille jihadissa suoma oikeutettu palkkio. Kun muslimit sanovat, että islamin laki kieltää itsemurhan, he eivät mainitse, että marttyyrien pommi-iskut eivät muslimien oman tulkinnan mukaan edes ole itsemurhia: ensisijaisena tavoitteenahan niissä on tappaa vääräuskoisia, ja oma kuolema on vain tahaton seuraus räjähdyksestä (ks. Islam 2007, DVD). Ja niin edelleen, ja niin edelleen… Sitä paitsi, kuten Muhammad omalla käyttäytymisellään osoitti, olipa shari’assa minkälaisia yleisiä sääntöjä ja periaatteita hyvänsä, loppujen lopuksi ratkaisevaa on se, onko jostain asiasta hyötyä islamille ja muslimeille vai ei; jos on hyötyä, se on hyvää ja Allah sallii sen, eikä muita sen erityisempiä perusteluja tarvita.
lauantaina 18.09.2010
Kun muslimit sanovat, että islam kieltää viattomien naisten ja lasten tappamisen ja sattumanvaraisen tuhoamisen, he eivät mainitse, että Koraani ja Muhammadin sunna toisaalta myös vahvasti puoltavat näitä käytäntöjä. Kun muslimit sanovat, että islam kieltää valehtelemisen, he eivät mainitse, että Koraani valtuuttaa valehtelemaan uskottomille oman hengen tai islamin edun ollessa vaarassa. Kun muslimit sanovat, että islamin laki kieltää raiskaamisen, he eivät mainitse, että tämä ei koske orjanaisten raiskaamista jihadin yhteydessä Dar al-harbissa, sodan alueella, eli muslimien näkemyksen mukaan kaikkialla muualla kuin islamilaisissa maissa. Kun muslimit sanovat, että shari’a kieltää varastamisen, he eivät mainitse, että sotasaaliin ryöstäminen on Allahin muslimeille jihadissa suoma oikeutettu palkkio. Kun muslimit sanovat, että islamin laki kieltää itsemurhan, he eivät mainitse, että marttyyrien pommi-iskut eivät muslimien oman tulkinnan mukaan edes ole itsemurhia: ensisijaisena tavoitteenahan niissä on tappaa vääräuskoisia, ja oma kuolema on vain tahaton seuraus räjähdyksestä (ks. Islam 2007, DVD). Ja niin edelleen, ja niin edelleen… Sitä paitsi, kuten Muhammad omalla käyttäytymisellään osoitti, olipa shari’assa minkälaisia yleisiä sääntöjä ja periaatteita hyvänsä, loppujen lopuksi ratkaisevaa on se, onko jostain asiasta hyötyä islamille ja muslimeille vai ei; jos on hyötyä, se on hyvää ja Allah sallii sen, eikä muita sen erityisempiä perusteluja tarvita.
– Anonyymi (ei varmistettu)