Liekö edes vaativa tehtävä rakentaa kuskia viisaampi auto, sen verran tolkuttomia tilanteita maanteillä ja kaduilla saa todistaa. Sää- ja keliolosuhteisiin, liikennevilkkauteen tai vaikkapa kuljettajan reaktioparametreihin perustuva keinoälykkyys ennakoivine ja hallittuine toimintamalleineen voisi olla jo iso askel kohti turvallisempaa liikennettä. Liian usein väsymys, agressiivisuus tai kyvyttömyys keskittyä ajamiseen saa aikaan hiuksianostattavia tilanteita ja sitä mukaa pahaa jälkeä.
Suostuisin auton neuvomaksi ja rajoittamaksi, kenties joskus vastahakoisesti ja harmitellen, mutta aina luultavasti omaksi ja muittenkin eduksi. Kunhan järjestelmä edelleenkin pitäisi minut valppaana, eikä tuudittaisi väärään turvallisuuteen.
maanantaina 19.09.2011
Liekö edes vaativa tehtävä rakentaa kuskia viisaampi auto, sen verran tolkuttomia tilanteita maanteillä ja kaduilla saa todistaa. Sää- ja keliolosuhteisiin, liikennevilkkauteen tai vaikkapa kuljettajan reaktioparametreihin perustuva keinoälykkyys ennakoivine ja hallittuine toimintamalleineen voisi olla jo iso askel kohti turvallisempaa liikennettä. Liian usein väsymys, agressiivisuus tai kyvyttömyys keskittyä ajamiseen saa aikaan hiuksianostattavia tilanteita ja sitä mukaa pahaa jälkeä.
Suostuisin auton neuvomaksi ja rajoittamaksi, kenties joskus vastahakoisesti ja harmitellen, mutta aina luultavasti omaksi ja muittenkin eduksi. Kunhan järjestelmä edelleenkin pitäisi minut valppaana, eikä tuudittaisi väärään turvallisuuteen.
– L Pappadagis (ei varmistettu)