sunnuntaina 09.10.2011

Mitä ihmeen ideaa on satsata draamatuotannon resursseja tällaiseen amatöörimäiseen tuotantoon? Käsikirjoitus on alakansakoulutasoa, ohjaus on silkkaa toteuttamista mahdollisimman yksinkertaisin ja halvoin keinoin. Näyttelijät yrittävät parhaansa mutta eihän heillä ole mitään, siis mitään yritettävää.

Määrä on toden totta syrjäyttänyt laadun YLE-draamassa. Määrääkö se, että käsikirjoittaja on teeveestä tuttu, tilaamaan häneltä vasemman käden pikkusormella sutaistun käsikirjoituksen ja se, että ohjaaja on teeveestä tuttu, tilaamaan häneltä amatöörimäisen tuotannon?

Draaman pitäisi olla tv-tyhtiön lippulaiva. Ylen draamatarjonta tv:ssä: Kotikatu, Uusi päivä ja Moska. Ja tälläkö ala-arvoisella soopalla kuvitellaan että kansalaiset vapaaehtoisesti rahoittaisivat Ylen?

Miksi te Ylessä pilaatte idioottimaisilla valinnoilla loistavat mahdollisuudet, jotka olisivat käden ulottuvilla?

Miksi?

Vastaa

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
Vastaa alla olevaan kysymykseen.
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.

Muualla Yle.fi:ssä