TV2 toiseksi arvostetuin mediabrändi Aku Ankan jälkeen

Ajankohtaista

TV2 toiseksi arvostetuin mediabrändi Aku Ankan jälkeen

Julkaistu maanantaina 04.10.2010

YLE Kuvapalvelu

Tuoreessa Markkinointi & Mainonta -lehdessä (16/2010) on listattu vuosittaiseen tapaan Suomen arvostetuimmat brändit.

YLE TV2 ei ole 67:nnellä sijallaan aivan terävimmässä brändikärjessä, mutta oman alan sisällä eli mediabrändien joukossa Kakkonen on peräti toinen heti Aku Ankan (37.) jälkeen. Kuinka ollakaan, uusi Nyt-liite vertasi 5. lokakuuta alkavan Kyllä isä osaa -sarjan päähenkilöä Ankkalinnan kuuluisimpaan asukkiin...

Brändilistan tuplavoiton korjasivat kestomenestyjät Fazerin Sininen ja Fazer. Kolmanneksi ylsi vuoden 2008 ykkönen Fiskars. Kakkonen nousi viime vuodesta 27 sijaa.

Asiasanat:

Muualla Yle.fi:ssä