asiakkuus

Yle haluaa olla yhteiskuntaa koossa pitävä voima - miten sitä mitataan?

Meitä kiinnostaa kehittää asiakkuusymmärrystä siihen suuntaan, miten sitoutuneet yleisöt saavat aikaiseksi toimintaa, joka synnyttää yhteiskunnallista arvoa. Siksi kaikenlaiset hyvät esimerkit vaikuttavuusarvionnista ovat nyt tervetulleita vaikkapa kommenttina tähän kirjoitukseen.
Ke 18.01.2012 @ 14:45Outi Roivainen

Mihin radion kuuntelijalukuja tarvitaan?

Ohjelmia ei arvoteta sen mukaan paljonko kuulijoita ne keräävät, sillä pelkästään ohjelman lähetysaika ja -viikonpäivä vaikuttaa siihen paljon. Kuuntelijalukujen valossa pohdimme muun muassa sitä, onko ohjelma oikealla paikalla tai sitä, minkä ikäisiä ihmisiä ohjelma houkuttaa ja kuinka uskollisia sen kuuntelijat ovat.
Ke 02.11.2011 @ 12:44Tuija Aalto

Näin Yle pyrkii ymmärtämään netin käyttäjiä - lataa artikkeli

Kirjoittaja on Yle Internetin strategiapäälikkö. Mediakulttuurin ilmiöt kuten sosiaalinen suosittelu, jakaminen ja yhteistyö verkossa näkyvät myös Ylen asiakkaiden mediakäytössä. Ylen verkkopalvelujen kehittämishaasteena on mahdollistaa erityisesti nuorempien netin käyttäjien arjessa yleistyviä motiiveja kuten jakaminen tai muiden auttaminen.
Subscribe to RSS - asiakkuus