Laura ottaa twitter-tilin päivitykset käsittelyyn. Itse tein pienimuotoisen laskelman siitä, kauanko allekirjoittaneelta menee aikaa twitter-tilin päivitykseen viikossa. 10 minuuttia. Entä sisältösuunnitteluun? Joitakin kymmeniä sekunteja.
Usein sosiaalisen median kohdalla kyse ei ole sijoitetusta ajasta, vaan asenteesta. Yleisöä kiinnostavan sisällön tumppaaminen nettiin ei vaadi markkiniontisuunnitelmia tai viestintäpäällikköä, kyse on ainoastaan omasta halusta viestiä eteenpäin tuotannosta. Keinot ja teknologia siihen löytyy jokaisen ulottuvilta, ilmaiseksi - kysymys onkin: löytyykö innostusta?
Laura ottaa twitter-tilin päivitykset käsittelyyn. Itse tein pienimuotoisen laskelman siitä, kauanko allekirjoittaneelta menee aikaa twitter-tilin päivitykseen viikossa. 10 minuuttia. Entä sisältösuunnitteluun? Joitakin kymmeniä sekunteja.
Usein sosiaalisen median kohdalla kyse ei ole sijoitetusta ajasta, vaan asenteesta. Yleisöä kiinnostavan sisällön tumppaaminen nettiin ei vaadi markkiniontisuunnitelmia tai viestintäpäällikköä, kyse on ainoastaan omasta halusta viestiä eteenpäin tuotannosta. Keinot ja teknologia siihen löytyy jokaisen ulottuvilta, ilmaiseksi - kysymys onkin: löytyykö innostusta?