Valvojat: Nettitoimitus, Tiedotus
Tämän katsoin vaikka minua on vaivannut myös jonkinlainen apatia ja olen antanut monen elokuvan mennä menojaan.Arvo Konseratiivi kirjoitti:Koetin katsoa Hitchcockin elokuvaa Kaksi pisaraa viiniä (The Paradine Case/USA 1948), mutta ei oikein innostanut. Menee toki talteen, joten koetan katsoa loppuosan joskus toiste.
Marja Salonen kirjoitti:Arvo Konseratiivi kirjoitti:Koetin katsoa Hitchcockin elokuvaa Kaksi pisaraa viiniä (The Paradine Case/USA 1948), mutta ei oikein innostanut.
Olen nähnyt tämän joskus muinoin, Elokuva-Arkistossa varmaan. Paras näyttelijä oli Alida Valli, jonka jokainen vuorosana oli jollain tavoin kohtalokas.
Marja Salonen kirjoitti:Olen ollut tosi huono keskustelija jo pitkään, monestakin syystä. Viime ajat ovat menneet kotona kaatuiluihin ja kolhujen paikkuuseen.
Marja Salonen kirjoitti:Sellainen elokuva kuin Kissa kuumalla katolla, jossa Taylor päihittää Paul Newmanin reippaasti on ollut tarkasteluni kohteena. Eräänlainen kamarielokuva kiehtoo jollain tavoi vaikka aiemmin pidin sitä melko olemattomanan. Mutta kyllä on niin, että kuvakulmat ovat aika oivalliset kun Taylor vaihtaa nailoneita ja hänestä näkyy vain sääret. Jo sellainen materia kuin nailon! Miten onkaan saatu niin hyvin esiin ja tehoamaan filmissä.
Marja Salonen kirjoitti:Viime ajat ovat menneet kotona kaatuiluihin ja kolhujen paikkuuseen.
(...)
Pitäisikö minun muuttaa takaisin leikkimökkiin
Katsoin Armottomat ja kyllä se vieläkin kolahti vaikka joitain kohtia käsikirjoituksessa ihmettelinkin. Olisi voinut edes yhden leffateatterin keksiä kaupunkiin, jota hallitsi yksi mies öljyfirmoineen. Siinä olisi ollut pieni mahdollisuus löytää muutakin hupia kuin kotibileiden juominkia, tanssin hulinaa ja kaikesta tästä toimesta kehittyvää toimettomuuden kiimaa. Armottomien kaupunki on niitä irvokkaita joita esiintyy todessa ja kankaalla aina silloin tällöin.Brando-dokumentin aikaan meikäläinen kirjoitti:Mielenkiintoisen jutun kertoi Arthur Penn Armottomista. Penn halusi tappelukohtauksessa, jossa paikkakunnan miehet käyvät sheriffin kimppuun, käyttää stuntteja. Brando oli sitä mieltä että ei. Hän sanoi tarvitsevansa iskun ja sitten kuvaajan pitäisi kuvata hieman hitaammalla kuin 24 kuvaa sekunnissa ja kuva näytettäisiin nopealla. Penn oli tosi tyytyväinen tulokseen ja käytti samaa tekniikkaa Bonnien ja Clyden loppukohtauksessa (neljä kameraa eri nopeuksilla).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa