Monesti huomaan työssäni sen että kuluttaja muistaa helpommin vain oikeutensa ja velvollisuudet tulevat yllätyksenä.Aina reklamaatiossa olisi hyvä olla mukana kuitti ja itse tuote mukana , jotta sitä voi myös tuotteen myynyt kauppa tarkastella.Pelkkä asiakkaan sana ja vakuuttelu eivät riitä todisteeksi.Myös kaupalla on oikeus saada tutustua valituksen kohteena olevaan tuotteeseen, jotta siitä voisi päätellä mikä on vialla tai mennyt pieleen.Kun lähestyy asiallisesti näillä eväillä kauppaa niin useimmilla kauppiailla on motiivina auttaa asiakasta, ja jos näin ei käy saa silloin kauppias itse hieman miettiä omaa asennettaan siihen harmilliseen tilanteeseen että kuluttajan odotukset eivät täyttyneet.

>kauppias Pe, 2011-12-30 20:11

Vastaa

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.