Jotain kertonee puljun linjasta, ettei sen nettisivuilla ole minkäänlaista palautemahdollisuutta, ei edes firman sähköpostiosoitetta, jonne voisi laittaa palautetta. Ainoastaan maksullinen (!) puhelinnumero pöytä- yms. tiedusteluja varten.

Ja tää on kaiken huippu: suunnitteilla on päsymaksun periminen asiakkailta, koska kirppiksellä on ruuhka-aikana niin täyttä ja pitkät jonot. Ei ilmeisesti ole tullut mieleen, että voisivat vaikka lisätä myyjien määrää. Jos maksu tulee, niin paikka menee todellakin boikottiin!

lue uutinen: http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/tamperelainen-kirpputori-harki...

Ke, 2009-10-28 12:52

Vastaa

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.