Onpa mukavankuulosia nimiä, varsinkin tuo englanninkielinen. Ajatus jo hengästyttää...*oliskohan se mussukka vieläkin kotosalla* Poikkitaiteellinen, hmm!? On varmaan jotain niin taiteellista, ettei tälläinen "redneck" tajua siitä enempää kuin sika satelliitista. Toisaalta eihän mun tarvitsekaan. Miulle riittää musiikki ja urheilu. Tiäksä, onkohan urheilu muuten taidetta, jos on niin olenhan minä siinä tapauksessa jossain määrin poikkitaiteellinen.. en kuitenkaan poikkiseksuaalinen. Ehei, siihen hommaan en lähde ollenkaan..vaikka syvemmin asiaa tarkasteltuna niin sana poikki viittaa kyllä jotenkin tuohon "Suffocate for fucks sake:n".
Häpeäkseni minun täytyy tunnustaa, että valehtelin. Tokihan minä nyt entisenä sotkamolaisena Huovis Veikon tiedän. Vielä suuremmaksi häpeäkseni täytyy tunnustaa samalla sekin, etten ole yhtään hänen kirjaansa lukenut - enkä taida toista lukea. Sen sijaan olen koukussa tällä hetkellä George R R Martinin Tulen ja jään laulu-kirjasarjaan. Aloitin juuri sarjan 5:nnen kirjan "A Dance with Dragons". Kirjaa ei ole vielä suomennettu, joten englanniksi olen sitä yrittänyt lukea tuolla Samsung Galaxy Note 10.1:llä. Näppärä laite, olen vaan aprikoinut ja vertaillut sitä iPadiin. Tiäksä sellanen retinanäytöllä vaikka olen minä ihan tytyväinen tähänkin, kun tuo mun aikaisemmin mainitsemani mussukka ostaa päräytti sen miulle joululahjaksi, aattele. On se sitte.. jos ny aivan rehellisiä ollaan niin olen mä joskus miettinyt mitä se oikein meikäläisessä näkee vaikka olenhan suhteellisen hyvin toimeentuleva ja - varustettukin. 188/98 (nyt) ja rasvaa ku nimeksi. Muita mittoja en täsä viitti kertoo - ette uskos kuitenkaan. Sitä vaan ku hän on niin fiksu ja filmaattinen ja eikä ulkonäössäkään ole valittamista ja minä tällänen..meinaan vaan etteihän mun huumoriakaan ymmärrä kukaan, en itekäään paikoitellen. Kai se juttu kuitenkin kun loppupeleissä uskaltaa olla oma itsensä ihan päästä varpaisiin ja on tyytyväinen itseensä on kolahtanut. Noh, joka tapauksessa näillä korteilla mennään mitkä on saatu.
Niin vielä siitä Game of Thronesta; kakkosella taitaa pyöriä nyt 2. kausi siitä. Jenkeissä alkaa ensi kuussa 3. kausi. Sitten ei kyllä sitä virhettä tehtäs ollenkaan, että imutettas ne jaksot jostain sivustolta. Ehei, siihen hommaan ei lähettäs ollenkaan. Ei hlvetti, mitä vttuu minä tänne tälläsiä vuodatan. Ei, jumalauta mä oon mennyt ny lopullisesti sekasi. Musta on varmaan tullu urheiluhullu. ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ!
http://www.youtube.com/watch?v=ktA8AonmoT4
Editoinut torres (12-02-2013 11:33)
|