olen keskustellut baaritiskillä aikoinaan Kimin nykyisen vaimon kanssa, ennenkuin JD:sta tuli Miss Suomi kisoissa perintöprinsessa ja Kimistä ei juuri kukaan tiennyt vielä mitään. [Edited]
Oliskohan nyky-Jennin kanssa "juttelu" ollut huomattavasti mainitsemisen arvoisempaa? Minä olen nähnyt silloisen Suomen Neidon ilkosen alasti mökillä saunottelun yhteydessä, tosin en muista enää nimeään. Siksi vaan kun seurustelin hänen serkkunsa kanssa. Hänen nimensä oli Kirsi, tai on varmaan vieläkin.
Kiiralla oli yllättävän ruma puku, tirkisteltävissä eli ei.
Jaaha, tarkistelin pitkin poikin niin ei se olekaan voittanut, oli vaan finalisti. Mutta sentään toinen perintöprinsessa Miss Suomi-skaboissa 2000 heti Suvi Miinalan ja JENNI DAHLMANIN jälkeen. Eli Kati Nirkko. Ja muutenkin oli mukana vaikka missä, mm. Miss Yyteri-winneri 1997. Mutta yks haisuli nyt enää, serkun kanssa seurustelu loppu jo tuona vuonna. Serkku oli 21, Kati 18, minä 30 hehe.