, Hannulla ei vaan toi mäki jostain syystä kulje skboissa, mutta hiihto kyllä kulkee, ehkä kannattaisi useemmin osallistua sprinttikisoihin, koskapa oli esim paras maastohiihtäjä SLC:ssä suomalaisista jos varista ei lasketa.
Tänäänhän onkin hiihetty ensin.. ja ihan 10km yhteislähdöllä.. yllättävää sikäli että Manninen ei ollut nopein ei edes kakkonen eikä kolmonen edelle kiirehti.. Haseney,Gottwald ja Lajunen..
No nyt on kyllä sekaisin muutkin kuin minä. Vaan eipä tämä taida mitään kuumehourailua olla, kun saa joka paikasta tuosta Mannisen voitosta lukea. Mutta onhan tämä nyt kyllä aivan käsittämätöntä, että hyppykierroksella voittoon...
Vakavammin ottaen itse asiaan eli olen tehnyt saman havainnon kuin mutkin kanssaolijani siitä, että näissä yhteislähtöhässäköissä ei Manninen todellakaan ole parhaimmillaan, kun ei ole tainnut vielä koskaan sieltä hiihtolenkiltä ensimmäisenä tulla. Monesti olen sitä ihmetellyt, mutta mitäpä sitä enään miettimään, jos mies kerran päätti hoitaa homman kotiin ei-niin-totutulla-tavalla!
Hienoa Hannu! Kun se putki nyt kerran saatiin auki, niin eiköhän tästä ole hyvä jatkaa...