Williamsin Juan Pablo Montoya vaatii kovin sanakääntein Michael Schumacherille rangaistusta San Marinon GP:n tapahtumista.
Schumacher puski kisan ensimmäisellä kierroksella ohitusta yrittäneen Montoyan nurmikon puolelle. Miesten autot osuivat yhteen, mutta eivät vaurioituneet. - Pääsin rinnalle, mutta hän osui autooni ja pakotti minut nurmikolle. Olen pettynyt tuollaiseen ajamiseen. Olen yllättynyt, jos hän selviää tästä ilman seuraamuksia, mutta se on FIA:n asia, Montoya sanoi tilanteesta.
Montoya ei uskonut Schumin selitystä siitä, ettei saksalainen ollut nähnyt Williams-autoa. - Hän sanoi, ettei nähnyt minua tilanteessa. Todennäköisesti hän unohti katsoa. Pääsin hänen edelleen ennen Tosa-mutkaa. Jos hän ei nähnyt minua, täytyy hänen olla joko sokea tai tyhmä. Ymmärrän, että hänen täytyy puolustaa sijoitustaan, mutta kuinka pitkällä hänen annetaan mennä siinä?, Montoya kysyi.
Montoya sai viime vuonna Indianapolisin kisassa varikon läpiajorangaistuksen, kun hän kolaroi ohitustilanteessa Schumacherin kanssa. - Muistakaa mitä Indianapolisissa tapahtui viime vuonna. Minulle annettiin läpiajorangaistus, joka maksoi mestaruuden. Muuten olisin nyt maailmanmestari, Montoya vertasi.
- Säännöt eivät ole reilut. Niiden pitäisi olla samat sekä Ferrarille että kaikille muille, Montoya purnasi.
(MTV3)
|