lauantaina 05.11.2011

Hei!
Toivoisin, että vielä jaksaisitte perehtyä ohjelmassanne vr:n uuden lipunmyynnin aiheuttamiin ongelmiin vaikka vr:n ongelmat ovat useammalle suomalaiselle jokapäiväinen ja tuttu asia! On aivan järkyttävää kuinka vaikeaksi esim . lipunmyynti on ko. firmassa mennyt. Kaksi kertaa verkkokauppa on vienyt rahat mutta maksamisen jälkeen ei ole siirtynyt takaisin verkkokauppaan ja lippu on jäänyt saamatta. Ensimmäisellä kerralla VR suureellisesti lupasi kaikille rahat takaisin ja ne tulivatkin kohtalaisen nopeasti puolitoista kertaisena. Kaksi viikkoa sitten kävi sama juttu nyt vaan tuntuu, että rahoja ei kuulu ei näy vaikka olen tehnyt ohjeistuksen mukaisen oikaisupyynnön vr:n omien nettisivujen lomakkeella. Asiakaspalvelussa on jatkuva ruuhka eikä se vastaa. Olen viikon ajan päivittäin soittanut asiakaspalvelunumeroon eri vuorokaudenaikoina ja jonottanut vähintään 15min kunnes on pakko luovuttaa. Raivostuttavaa.
Palautteisiin ei myöskään saa minkäänlaista vastausta . Eikö tuolle firmalle kukaan voi mitään ???Entinen lippupalvelu pelasi erinomaisesti ja sitä oli nopea ja sujuva käyttää. Ei haitannut vaikka paikkaa ei voinutkaan valita, pääasia , että homma toimi.
Varailen lippuja pojalleni opiskelupaikkakunnalle harva se viikko ja tämä asia on kertakaikkisen turhauttava. Miten nykyaikana voidaan toimia tällä tavoin ??
Eikö vr:n lipuilla ole mitään kuluttajasuojaa ? Entä ne matkustajaparat, joilla ei ole puhelimessa nettiyhteyttä eikä kotona tulostinta ? Vanhassa systeemissä lipun sai puhelimeen tekstiviestinä ja homma toimi hyvin.
Vr:lle sopii sanonta että "vanhassa vara parempi"

Vastaa

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
Vastaa alla olevaan kysymykseen.
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.

Muualla Yle.fi:ssä