maanantaina 07.05.2012

Katsoin ja kuuntelin mielenkiinnolla, kun käsittelitte nettiostamista.
Itse olen joutunut hyvin mielenkiintoisen ja mielivaltaisen systeemin uhriksi.
Olen aina ollut "kilpailuhenkinen", ota osaa kyselyymme ja voita. Ei ostopakkoa jne... jne...
Liityin toimijan (PointShop.fi) jäseneksi. Luin ehdot ja myös ymmärsin ne. Elämääni tuli isoja muutoksia, joten päätin irtisanoa jäsenyyteni, jonka tein 7.11.2011. Asia ei mennyt kuin onnellisen lopun elokuvissa.
Tilitäni otettiin edelleen jäsenmaksu. Protestoin, joten sain purettua jäsenyyteni - heidän toimesta - 1.1.2012. Tililtäni menee edelleen 45 euroa. Asiaan en voinut reagoida koska olin kolme kuukautta vuoden alusta ulkomailla.
Sähköpostia on tullut noin 3-5 kpl/per päivä. Olen asemoinut ne suoraan roskapostiksi. Tänään (7.5.) reklamoin heitä hyvinkin kriittisesti, vastausta saan todennäköisesti odotella viikkoja.
Yhteiskuntamme on yhä enenevässä määrin siirtymässä nettiin ja sosiaaliseen mediaan, joten valmius reagoida väärinkäytöksiin pitäsi olla läpinäkyvää, ilman syyllisyyden tai häpeän tunnetta.

Vastaa

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
Vastaa alla olevaan kysymykseen.
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.

Muualla Yle.fi:ssä