perjantaina 23.09.2011

Hitaasti on ajateltu, jos vasta nyt huomaatte, että mainokset valehtevat. Senen lisäksi ne ovat osittain olleet välillä - varsinkin eri operaattoreiden hyvinkin loukkaavia ja suorastaan etoovia, kuten myöskin yle leaks ohjalma, eikä kaikista mainoksista edes tiedä mitä ne mainostavat. Siiderimainokset taas ovat halventaneet nuorten miesten ja naisten arvostelukykyä. Meidän suvussa ei onneksi ole niin yksinkertaisia nuoria ja nuoria aikuisia - . Ko mainostajat voisivat suoraan pudottaa tavaransa hintaa, eivät menisi nekään mainosrahat hukkaan ja turhille = osaamattomille mainosfirmoille.

Hyvä lukukokemus on hyvä ja sen voi jättää kesken, jos ei miellytä. Mutta jos tv:tä esim katsoo niin samaan mainokseen tai urheoilusuoritukseen voi törmätä uudestaan ja uudestaan ennakkoon varoittamatta. Vai mitä mieltä olette, kun Suomi pärjäsi tässä muutamia viikkoja sitten nyrkkeilyssä ja oman maamme edustaja hakkasi vastapuolta vielä silloin kun toinen oli jo melkein maassa . Ja uusinnat tulivat joka ikisessä su- ip:n, alkuillan ja illan urheilulähetyksessä ja vielä seuraavan aamunakin tuli tilanteesta lähikuva. Sama koskee jalkapallo-otteluita ja formuloita, vaikka suomalaiset eivät olisi lähelläkään kärkeä. Sen sijaan ko su-illan ( siis sama kisapäivä nyrkkeilyn kanssa) vasta ilta kymmenen urheilu-uutisissa näytettiin ensimmäisen kerran kun nuori ratsastajalupauksemme Anna-Juulia Kontio teki upeat suoritukset Helsingissä aikuisten GB:ssä Laakson ratsastusstadionilla, jolloin nuoremmat fanit ja ne jotka oikeasti tekevät työtä hevosten kanssa olivat jo nukkumassa. Kyllä aamulla tuli kuulemma uusinta , mutta silloin lapset ja nuoret olivat vielä nukkumassa tai jo koulutiellä ja tallityöntekijät tallitöissä jne.. kuusihenkisen ja liikunnallisen perheen äiti

Vastaa

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
Vastaa alla olevaan kysymykseen.
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.

Muualla Yle.fi:ssä