Markkinoinnin ammattilaisen postaus vois olla hyvä. Siinä nyt kuitenkin on se perusvirhe, että se perustuu väärään olettamaan. Tosiasia on se, että keskimäärin pikavippiyhtiön asiakas ei ole "taloudellisessa ja/tai henkisessä ahdingossa oleva sekä lisäksi mahdollisesti sosiaalisessa paineessa ja tai kulutusaddiktiossa oleva yleisesti nuori tai nuorehko henkilö". Tämä on mielikuva, joka on syntynyt vuosia jatkuneesta väärän tiedon kierteestä. Tutustukaa niihin faktoihin!!
torstaina 01.12.2011
Markkinoinnin ammattilaisen postaus vois olla hyvä. Siinä nyt kuitenkin on se perusvirhe, että se perustuu väärään olettamaan. Tosiasia on se, että keskimäärin pikavippiyhtiön asiakas ei ole "taloudellisessa ja/tai henkisessä ahdingossa oleva sekä lisäksi mahdollisesti sosiaalisessa paineessa ja tai kulutusaddiktiossa oleva yleisesti nuori tai nuorehko henkilö". Tämä on mielikuva, joka on syntynyt vuosia jatkuneesta väärän tiedon kierteestä. Tutustukaa niihin faktoihin!!
– Anonyymi (ei varmistettu)