sunnuntaina 30.06.2013

Nyt olen vahvasti eri mieltä Anonyymin kanssa. Ylen henkilökuntaan kuuluu nuoria ja vanhoja, innokkaita ja puurtajia, ideoita pursuavia ja bulkkityön tekijöitä. Työtehtävät yhtiön sisällä ovat keskenään todella erilaisia ja kaikentyyppisiä duunareita tarvitaa. Taloon tulee paljon ihmisiä ulkopuolelta, mainosmaailmasta, yliopistoista, kaduntallajia jne.
"Todelliset uudet ideat" mitähän tarkoitat? Yle on "ideoinut" itse elävän arkisto, areenan, hbo-sarjojen hankinnan, teeveehen liittymisen ja sen kymmenen some-sovellusta ja appseja jne. Aika paljon on syntynyt "organisaatiossa, jossa ideat polarisoituu"?
Ylen tarjonta on valtava eri medioissa. Se on myös hyvä alusta kokeilla uusia ideoita, toimivat niistä otetaan käyttöön, huonot hiipuvat pois. Aika hyvää vastinetta verolle.
"Laumoille"? Jos ohjelma, sovellus tms. on suosittu, se on vain hyvä asia? Kaikki kaupallisen median toiminta tähtää tähän. Ylessä tehdään paljon pienten katsojaryhmien ohjelmia, rutkasti enemmän kuin kaupallisella puolella.
Tsemppiä Anonyymille ja tutustu ylen tarjontaan laajemmin!

Vastaa

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
CAPTCHA
Tällä estetään häirikköviestit.

Muualla Yle.fi:ssä