Radiomafian sivuja ei enää päivitetä - Tervetuloa 13.1. alkaen YLEX:n nettisivuille www.ylex.fi!

Radiomafia > Säiliö > Lehdistötiedotteet > Ehdokas Saarinen eduskuntaan

Pressiklubi: Ehdokas Saarinen eduskuntaan

Radiomafia
Vko 40/2002
Pressiklubi
Maanantai 30.9.2002 klo 12-14

Eduskuntavaalit häämöttävät noin puolen vuoden päässä ja puolueiden ehdokkaat alkavat olla selvillä. Radiomafian Pressiklubi pistää toimittaja Tomi Saarisen peliin ja selvittää, mitä ehdokkaalta vaaditaan.

Miten nuoresta toimittajasta voi tulla luottamuksen arvoinen kansanedustajaehdokas? Kansanedustajan täytyy osata puhua ja perustella mielipiteitään, poliitikot osaavat keskustella pitkään sanomatta yhtään mitään. Puhekouluttaja kertoo, miten nuori edustaja välttyy sudenkuopilta ja saa viestinsä perille. Entä kumpi on tärkeämpi, vaate vai aate – Pressiklubilla ehdokas Saarinen etsii stylistin kanssa omaa tyyliään. Pressiklubilla selvitetään myös, miten tienataan vaalibudjetti.

Sarjan ensimmäisessä osassa maanantaina 30.9.2002 klo 13.40 selviää, mikä puolue haluaisi ottaa Tomi Saarisen ehdokkaakseen ja mitä muuta ehdokkaalta vaaditaan kuin täysi-ikäisyyttä. Sarja kuullaan ensimmäisen jakson jälkeen Radiomafian Pressiklubilla torstaisin klo 13.10.

Radiomafia, ehdokas Saarinen eduskuntaan, torstaisin klo 13.10.

Lisätiedot Radiomafia
Tuottaja Susa Hölttä p. 09-1480 2740