Sivu 9 / 9 « Ensimmäinen<56789
Topic Options
#66354 - 27-07-2003 15:30 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
No, taisi Lööppi hoitaa homman. Eroa jäi kokonaiskisassa loppujen lopuksi 3,6 sekuntia!

Ihan hyvä veikkaukseni puolesta, mutta olisi Grönholm saanut voittaa, että pistetilanne näyttäisi järkevämmältä...

Alkuun
#66355 - 27-07-2003 15:31 Re: Saksan MM-ralli 2003
Anonymous
Unregistered



Asiantuntijapiireissä sitä pidetään kaikkien aikojen pisimpänä aikana
Alkuun
#66356 - 27-07-2003 15:36 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Kyllä se asvalttivoitto vielä Bossellekin tulee. Ehkä useampiakin!

Seuraavaksi on vuorossa Jyväskylä ja siellä Burnsia viedään kuin pässiä narussa! Erääseen Ouninpohjan hyppyyn kartturi Reid pistää varmasti nuotteihin ylimääräisen miinuksen tänä vuonna

Alkuun
#66357 - 27-07-2003 16:44 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Saksan MM-rallin pohja-ajat:

Märtin 10
Burns 4
Loeb 2
Bosse 2
McRae 2
Sainz 1
Kresta 1


Märtin tuskin olisi riehunut noin paljon ilman teknisten ongelmien tuomaa kiukkua...

Kisan kärkikaksikko ajoi yhteensä vain neljä pohja-aikaa 22 mahdollisesta!

Palon tähtihetket osuivat avauspäivään. Muuten ajo olikin sitä tuttua räpiköintiä.

Alkuun
#66358 - 27-07-2003 17:48 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
LOPPUTULOKSET


1. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h46'50"400 102.7 km/h 1 1

2. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 3h46'54"000 + 00'03"60 2 2

3. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 3h47'10"100 + 00'19"70 3 3

4. 17 MCRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h47'21"800 + 00'31"40 4 4

5. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 3h47'48"300 + 00'57"90 5 5

6. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h48'29"000 + 01'38"60 6 6

7. 5 DUVAL-PREVOT Ford Focus A8 3h48'38"500 + 01'48"10 7 7

8. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 3h49'20"600 + 02'30"20 8 8

9. 21 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 3h50'03"200 + 03'12"80 9 9

10. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 3h50'30"000 + 03'39"60 10 10

13. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 3h54'24"700 + 07'34"30 13 13

14. 34 SOHLBERG-HONKAN Mitsubishi A8 3h58'39"800 + 11'49"40 14 14

17. 24 LATVALA-ANTTILA Ford Focus A8 4h01'49"000 + 14'58"60 17 17


N-ryhmän voitti Daniel Sola.
[Edited]

Alkuun
#66359 - 27-07-2003 21:13 Re: Saksan MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Saksan rallin jälkeen pistetilanne!

Kuljettajien MM-pistetilanne (8/14):
1. Richard Burns Peugeot 43
2. Carlos Sainz Citroen 39
3. Marcus Grönholm Peugeot 38
4. Sebastien Loeb Citroen 33
5. Petter Solberg Subaru 30
6. Colin McRae Citroen 28
7. Markko Märtin Ford 27
8. Harri Rovanperä Peugeot 16
9. Tommi Mäkinen Subaru 15
10. Francois Duval Ford 11
11. Toni Gardemeister Skoda 9
12. Gilles Panizzi Peugeot 6
13. Didier Auriol Skoda 4
14. Mikko Hirvonen Ford 3
15. Alister McRae Mitsub. 3
16. Cédric Robert Peugeot 3
17. Armin Schwarz Hyundai 3
18. Alistair Ginley Ford 1

Alkuun
#66360 - 27-07-2003 21:18 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Ei vaikuttanut Grönholm kovin tyytyväiseltä haastattelussa kisan jälkeen. Ei ihmekään jos turhauttaa, kun katsoo eron kaventumisen vauhtia, tai pikemminkin sen puutetta!
Alkuun
#66361 - 27-07-2003 21:24 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Germany · Ford · Markko Märtin · 27/07/2003 16:17:33



Markko Martin has picked up the Inmarsat Star of the Rally award for the second time this season, following his eventful fifth place in Rally Deutschland this weekend.

Martin was in the lead of Rally Deutschland by SS3 – not a bad performance on the Ford Focus RS WRC 03’s first outing on asphalt. However the Estonian driver lost his top two gears on Friday afternoon and dropped down to 10th overall.

On Day Two, Martin staged a fightback and clawed back seven places by the end of the day’s action.

More mechanical problems dogged his efforts on Sunday, however – this time, a transmission problem on the second stage reduced the Focus RS to two-wheel drive for half of that test and all the next.

The team fitted a new front and centre differential and Martin then posted fastest time on each of the final three stages. It wasn’t enough to keep him in third, but the panel of WRC experts said Martin’s performance and determination earned him the Inmarsat award and a US$5000 prize for charity for the second time this season.

"I was hugely impressed by the car this weekend," said Martin. "Together with Michelin's tyres, they make a great package on asphalt. It's been a difficult rally. Conditions were tricky but we made no mistakes. I'm disappointed we missed out on a podium place but luck went against us again. What does a man have to do to get some luck? God must have taken a weekend off on the Acropolis Rally last month when we had no bad luck and won!"

Co-driver Michael ‘Beef’ Park was feeling under the weather on Sunday, suffering from a fever. Martin handed the Inmarsat trophy to ‘Beef’, his tyre engineer George Black for his accurate selection in the changing weather and to his gravel crew, Henrik Lundgaard and Mike Corner, who drive the stages ahead of the competitors to provide an accurate update on conditions.



© Copyright wrc.com

Alkuun
#66362 - 27-07-2003 21:30 Re: Saksan MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Tuo ek 19 ratkaisi aika paljon, kun Riku sai ajella periaatteessa koko pätkän kuivalla kelillä ja terävin kärki joutui ajamaan kaatosateessa.

Bossen ajo oli aika hurjaa viimeisellä ek:lla!

Loeb sanoi BBC:n haastattelussa, että ei käsitä...miten joku voi ajaa tuollaisessa vesisateessa asvaltilla noin uskomattoman lujaa! Tarkoitti siis viimeistä pikataivalta. Pätkän hän oli ajanut omien sanojensa mukaan valtavalla riskillä ja kaikki mitä ikinä sai itsestään ja autosta irti...mutta silti eroa tuli valtavasti Grönholmiin!
Siis he ajoivat senkin pätkän kovemmassa vesisateessa kuin muut kuljettajat!

Alkuun
#66363 - 27-07-2003 21:40 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Melkoisen kovaa tuli Bosse!

Tulee väkisinkin mieleen suorastaan legendaarinen Portugalin ralli 2001, jolloin Mäkinen ja Sainz ottivat yhteen viimeisellä pätkällä. Carlos lähti EK:lle 0,3 sekunnin johtoasemassa Tommiin nähden ja Mäkinen raivosi kahdeksan sekunnin pohjat 11 km:n pätkällä... Jos olisi ollut nyt Saksan rallissa vielä yksi pikis jäljellä, Grönholm olisi mennyt Loebistä ohi! Mutta matka loppui tällä kertaa kesken.

Alkuun
#66364 - 27-07-2003 21:45 Re: Saksan MM-ralli 2003
Anonymous
Unregistered



Muistankin tuo errorin mainitseman kilvan. Tommi manasi heti pikataipaleen jälkeen autokameran edessä että "tuo jos ei riitä niin jo on..." ja kartturi myönteli että "hyvin tuli"
Alkuun
#66365 - 27-07-2003 21:52 Re: Saksan MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Niin, ja kun Mäkinen sanoi: "En tiedä, jos ei tuo riitä, niin ei mikään" Mannisenmäki siihen että "ei me sitten pystytä mitään"
Totesi kyllä sen jälkeen että hyvin tuli...

Abbis hoi! Mäkinen osui kaksi kertaa sillä pätkällä KIVEEN ja ajoi silti pohjiin ja voittoon!
[Edited]

Alkuun
#66366 - 27-07-2003 22:18 Re: Saksan MM-ralli 2003
Anonymous
Unregistered




Alkuun
Sivu 9 / 9 « Ensimmäinen<56789


Moderaattori:  sportadmin 
Siirry

Generated in 0.224 seconds in which 0.004 seconds were spent on a total of 17 queries. Zlib compression disabled.