Sivu 7 / 7 « Ensimmäinen<34567
Topic Options
#67286 - 19-10-2003 15:16 Re: Korsika
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Samaa mieltä olen kanssanne, kaasi ja hepo! Sainzilla on teoriassa mahdollisuus varmistaa mestaruus jo kotikisassaan... Mikä olisikaan hienompaa hänelle ja kotiyleisölle?

Lisäksi minua ilahdutti se, että Mäkinenkin on ilmeisesti löytänyt ainakin osan ajohuumoristaan ja piti samalla Palonkin takanaan.

Hieno kilpailu mielestäni!
[Edited]

Alkuun
#67287 - 19-10-2003 15:32 Re: Korsika
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Kommentteja kisan jälkeen

Marcus Grönholm

”Parempaan sijaan ei tällä kertaa pystytty. Sunnuntaiseen ajosuoritukseen olen tyytyväinen, mutta koko lauantain olin hukassa. Valitsimme vääriä renkaita sateeseen, joten tämän kilpailun voittokamppailu meni meidän osaltamme siinä.”

Tommi Mäkinen

”Pyörähdin vielä viimeisellä erikoiskokeella. Huollossa autoon vaihdettiin uudet jarrut ja ne jäivät päälle pätkällä. Ne kuumenivat liikaa ja yhdessä alamäessä ei jarruista löytynytkään tehoja. Jouduin ajamaan sen erikoiskokeen lopun niin lujaa kuin pystyin, että sain pidettyä Richard Burnsin takanani.”

Mikko Hirvonen

”Pyörähdin vielä viimeisellä erikoiskokeella, mutta onneksi vasta maalin jälkeen. Tavoite oli päästä kymmenen sakkiin tässä rallissa ja siihen juuri ja juuri pääsimme.”

Toni Gardemeister

”Kaksi kertaa meinasi mennä puskaan vielä viimeisellä erikoiskokeella, koska kallistuksenvakaaja hajosi jälleen. Tässä rallissa huomasimme, että auto on paljon nopeampi kuin aikaisemmin. Auton jousitus on kunnossa, mutta vielä kun saamme moottoriin lisää voimaa, niin tästä autosta tulee hyvä.”

Alkuun
#67288 - 19-10-2003 18:05 Re: Korsika
puuha pete Poissa.
Junior Member


Rekisteröitynyt: 24-05-2006
Viestejä: 0
Sainz siirtyi tosiaan mm-sarjan kärkeen.

Bosselta kohtalainen kisa monen keskeytyksen jälkeen. Tommikin on Rikua nopeampi.

Alkuun
#67289 - 19-10-2003 18:43 Re: Korsika
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Katalonia ajetaan jo seuraavana viikonloppuna! Kiirettä pitää..
Alkuun
Sivu 7 / 7 « Ensimmäinen<34567


Moderaattori:  sportadmin 
Siirry

Generated in 0.08 seconds in which 0.013 seconds were spent on a total of 15 queries. Zlib compression disabled.