Mä vähän toputaisin. Siis vapaasta ei tuu mitään. Pertsalla edelleenkin kaikki mahdollista, mutta niin kuin tuolla toisaalla mainitsin, että Aikun olis suht viisasta jättää Oslossa ainakin osa vapaata sisältävistä kisoista väliin. Tässä on Vancouverista asti kohistu siitä varsinkin naisten väläistä ja mä en oikein ollut uskovainen siihen, että siellä mitään ongelmia olis, mutta nyt voisin jopa alkaa uskoa. Ensinkin onkos Aikku onnitellut Ritua kummastakaan mestaruudesta ei mielestäni ainakaan kameroiden edessä. Toiseksi tosiaan tänään Ritu ja Riikka jutustelivat jotain siellä pertsan osuudella, mutta toki se saatoi olla sitäkin, että he hoksasivat Aikun taktiikan, että hän ei aijo tänään pahemmin vetää eli heidän on pakko tehdä jotain ettei tuli ylinmääräisiä mitallin tavoittelijoita. Kolmas juttu oli tämän päiväinen maalin tulo etenkin Aikun ja Riikan osalta. Riikka meni heti maaliin jälkeen kyllä meni Aikua halailemaan tosi sekin oli aika heppoinen halaus ja Aikku ei tehnyt elettäkään halatakseen eli korkeintaan sanallinen onnittelu ja lisäksi nyt täytyy jo myöntää myös mun, että jutut meni aika selittelyksi. Meni olkapäiden kohautteluksi ja Noh sanojen viljelyksi. Ei hyvä. Pertsan osalta silti kaikki on mielestäni edelleenkin mahdollista
|