[quote=Kalalle.com][quote=Virus_dup1]jahas. voisiko joku asiantuntija selittää miksi tuo "turpa tartaanissa" tyyli on kaikkein edistyksellisein? [/quote]
Jan Zelezny. [/quote]
loistava selitys. tosin näyttää siltä, että ei vaan toimi.
Se keihäshän lentäisi kaikilla sata metriä jos pysyisivät pystyssä.. on se kumma kun ei ne tajua.. vaikka minä kuinka lujaa huudan ja pippeli pystyssä ravaan pitkin netin keskustelupalstoilla hokemassa samaa niin aina vaan ne kaatuu vaikka sata metrinen olis ihan nurkan takana. Että ne on tyhmiä.
Se keihäshän lentäisi kaikilla sata metriä jos pysyisivät pystyssä.. on se kumma kun ei ne tajua.. vaikka minä kuinka lujaa huudan ja pippeli pystyssä ravaan pitkin netin keskustelupalstoilla hokemassa samaa niin aina vaan ne kaatuu vaikka sata metrinen olis ihan nurkan takana. Että ne on tyhmiä. [/quote]
rauhoitu. olisi nyt edes kasikymppinen muuallakin kuin peräkyläkisassa.
Se keihäshän lentäisi kaikilla sata metriä jos pysyisivät pystyssä.. on se kumma kun ei ne tajua.. vaikka minä kuinka lujaa huudan ja pippeli pystyssä ravaan pitkin netin keskustelupalstoilla hokemassa samaa niin aina vaan ne kaatuu vaikka sata metrinen olis ihan nurkan takana. Että ne on tyhmiä. [/quote]
eli sulla ei ole hajuakaan siitä miksi pitää rullata huulilla mondoa vaan pitää olkiukkoilla. hämärästi muistaakseni ihan toisella tyylillä vietiin viime kisojen mitalit. voin toki muistaa väärinkin.
Granlund töni ittensä hylkyyn, arvaamma. Olis nyt kruunannut homman tuuppaamalla vielä kerran tota keskisormihomppelia luuvitosella keskelle pläsiä.
Muuten ihan kivaa "venymistä" suomalaisilta kun ruottilla parhaat ainakin tossa miehiksi laskettavien sarjassa jättäneet nämä kisat tällä kertaa väliin. Tai ei muuten vaan hotsita.
Räsänen :D Ei kepittänyt edes tota hurlumhei-svenssonia, aikamoinen saavutus. Muutenkin juoksee aina kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Oliskohan paree jo luovuttaa?
Jäljellä vielä kliimaksina maailmanluokan santanistin huippuvireinen "840-tuloillaan", joka on käytännössä 783 myötätuulessa. Sekä tietysti "maailman parhaan keihäsmaan" heittäjän hikinen 79-metrinen voittotulos.