Tässä palstalaiset saavat kertoa kokemuksistaan jalkapallon parissa - niin pelaajina kuin katsojinakin. Ja tietysti kaikki tasot huomioiden.
Minä olen ollut paikan päällä näkemässä muun muassa seuraavaa:
keväällä 2002 Englannissa ottelut West Ham - Middlesbrough, Wycombe - Reading ja QPR - Blackpool
keväällä 2004 Englannissa ottelut Aston Villa - Leeds, Oldham - Grimsby ja Leicester - Bolton
maaliskuussa 2001 Anfield Roadilla maaottelun Englanti - Suomi
Suomessa olen karsinta- tai harjoitusmaaotteluissa nähnyt muun muassa Belgian, Norjan, Irlannin, Pohjois-Irlannin, Walesin, Saksan, Englannin ja Kreikan joukkueet.
heinäkuussa 2003 harjoitusottelu TPS - Aston Villa Turun Kupittaalla
elokuussa 2003 alle 17-vuotiaiden MM-kisoissa ottelut Kiina - Kolumbia, Suomi - Meksiko, Etelä-Korea - Sierra Leone (tämän pelin jälkeen leonelaispojat loikkasivat) ja Espanja - USA
lukuisia Veikkausliigan, Ykkösen ja Suomen Cupin otteluja mm. Helsingissä, Valkeakoskella, Vantaalla ja Hangossa.
Tämän kesän suunnitelmiin kuuluu nähdä yksi ottelu jokaiselta Suomen Cupin kierrokselta ja mahdollisimman paljon AC Allianssin otteluja; ainakin kaikki kotiottelut sekä Suomi - Ruotsi ottelu toukokuussa Tampereella.Pidemmän tähtäimen haaveina on nähdä Manchester Unitedin pelaavan Old Traffordilla ja Glasgow Rangersin Ibroxilla. Muutoin tietysti brittein saarilla on tavoitteena nähdä mahdollisimman monta liigakenttää ja -joukkuetta. [Edited]
|