Katy Perry on digiajan ykkösartisti
I Kissed a Girl -hitillä suuren yleisön tietoisuuteen noussut Katy Perry on myynyt muita artisteja enemmän digitaalisia sinkkubiisejä.
Katy Perry kruunattiin digiajan sinkkumyynnin kuningattareksi RIAA Gold & Platinium -palkintogaalassa, verkkolehti Music News kertoo.
Perry on myynyt peräti 72 miljoonaa digitaalista sinkkulohkaisua. Lähin uhkaaja Rihanna on tasan 20 miljoonaa myyntiä perässä.
- Hänessä ilmentyy kaikki supertähden ominaisuudet: musiikillinen lahjakkuus, poikkeuksellinen palo tehdä musiikkia, aito karisma sekä luontainen yhteys faneihin, RIAA:n toimitusjohtaja Cary Sherman kommentoi.
Palkinnosta huolimatta Perryn Instagramiin lataamassa voittokuvassa hymynkareet eivät juuri valaise tähtiartistin kasvoja.
Lue myös:
Katy Perry avasi oman levy-yhtiön – tässä on ensimmäinen kiinnitys
Kommentointi