sosiaalinen media

Pe 14.08.2015 @ 13:22Tuija Aalto ja Viola Strandberg

Sosiaalisen median syötteiden varassa mediakäyttäjä on uudella tavalla passiivinen vastaanottaja - miten varmistaa moninaisuus?

Etnografinen tutkimustoimisto Kenno paneutui keväällä 2015 neljän eri ikäisen eri puolilla Suomea asuvan henkilön media-arkeen selvittääkseen, mitä tavalliset suomalaiset ajattelevat moninaisuudesta mediassa. Julkisen palvelun mediayhtiönä Yle pohtii, miten se voisi varmistaa moninaisten mediasisältöjen tarjonnan mediakäytöltään hyvin erilaisille yleisöille.

Pinterest jyrää Facebookin!

Pinterest on kokenut hurjaa nousua, uusia käyttäjiä näkyy tupsahtelevan tuttavapiireistäkin jatkuvasti. Hyvin fokusoitu, yksinkertainen palvelu voi kasvaessaan ottaa kokonaan uusia rooleja ja järkyttää palveluiden valtatasapaina. Mutta kasvamaan kaikista sosiaalisista kuvanjakopalveluista onnistui juuri Pinterest? Tuuria vai hyvää suunnittelua tai markkinointityötä?

Sivut

Subscribe to RSS - sosiaalinen media