Hyppää sisältöön.
Hyppää navigaatioon.
Hyppää hakuun.
olotila
minä
koti
perhe
tee itse
Blogit
arkisto
Etusivulle
Palaute
Tässä mietin itsekin, että mistä noita hylsyjä saa, olis ihan kiva kokeilla ohjetta!
Ma, 2008-12-29 13:56
Vastaa
Nimi tai nimimerkki (julkaistaan kommentin yhteydessä):
*
Sähköposti:
*
Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.
Kotisivu:
Kommentti:
*
[quote=Anonymous]Tässä mietin itsekin, että mistä noita hylsyjä saa, olis ihan kiva kokeilla ohjetta![/quote]
Montako jalkaa ihmisellä yleensä on?:
*
Tässä mietin itsekin, että mistä noita hylsyjä saa, olis ihan kiva kokeilla ohjetta!