isolla ajeleva.
jos joku roikkuu perseessä kiinni ,niin se on hänen typeryyttään. jossakin vaiheessa roikkuja menee lopulta ohi ja kuin magneetti olisi vetäissyt ohittajan suoraan eteen ja erityisesti huonolla kelillä , vaikka tyhjää olisi ollut kilometrikaupalla jatkaa ennen oikealle siirtymistä.
on samantekevää onko kyseessä tavallinen tai useampikaistainen väylä. lisäksi vauhti loppuu siihen kun on päästy ohitettavasta ohi.
tuo tapa on helkkarin typerä ja lisäksi kelistä riippuen myös vaarallinen.
eräät eivät näytä tajuavan massojen tuhovaikutusta mikäli huono tuuri käy.
on eroa kun liikutaan alle 2000 kilon vehkeellä suhteessa vehkeisiin jotka painavat 20000-60000 kiloo.
noitten kevyempien pitäisi suosiolla pysyä mahdollisimman kaukana eikä tehdä mitään äkkinäistä ainakaan edessä.
eli jos ohitat niin jatka sitten matkaa äläkä jää roikkumaan nenän eteen.
ja mitä tulee valituksiin isojen roikkumisesta toisen puskurissa ,niin totean vaan ,että niissä isoissa on aina tarkemmat mittarit jotka näyttävät oikeaa nopeutta paremmin.
ja mikään ei estä päästämästä ohi jos itse ei halua ajaa sitä nopeutta mikä kulloinkin on sallittua.
yleensä se iso on toimittamassa tavaraa jota juuri tuo jaloissa tumpuloiva on menossa hakemaan ja kiroilee jos sitä ei olekkaan paikalla kun olis jo pitäny olla.
nykyään kaikki toimitetaan tarkasti ajastettuna , eli se ei salli munimista tiellä eikä muitakaan hidasteita.
joten suositus on : pysykää mahdollisimman kaukana kaikista isoista vehkeistä jos siihen on tilaisuus.
isolla ajeleva.
jos joku roikkuu perseessä kiinni ,niin se on hänen typeryyttään. jossakin vaiheessa roikkuja menee lopulta ohi ja kuin magneetti olisi vetäissyt ohittajan suoraan eteen ja erityisesti huonolla kelillä , vaikka tyhjää olisi ollut kilometrikaupalla jatkaa ennen oikealle siirtymistä.
on samantekevää onko kyseessä tavallinen tai useampikaistainen väylä. lisäksi vauhti loppuu siihen kun on päästy ohitettavasta ohi.
tuo tapa on helkkarin typerä ja lisäksi kelistä riippuen myös vaarallinen.
eräät eivät näytä tajuavan massojen tuhovaikutusta mikäli huono tuuri käy.
on eroa kun liikutaan alle 2000 kilon vehkeellä suhteessa vehkeisiin jotka painavat 20000-60000 kiloo.
noitten kevyempien pitäisi suosiolla pysyä mahdollisimman kaukana eikä tehdä mitään äkkinäistä ainakaan edessä.
eli jos ohitat niin jatka sitten matkaa äläkä jää roikkumaan nenän eteen.
ja mitä tulee valituksiin isojen roikkumisesta toisen puskurissa ,niin totean vaan ,että niissä isoissa on aina tarkemmat mittarit jotka näyttävät oikeaa nopeutta paremmin.
ja mikään ei estä päästämästä ohi jos itse ei halua ajaa sitä nopeutta mikä kulloinkin on sallittua.
yleensä se iso on toimittamassa tavaraa jota juuri tuo jaloissa tumpuloiva on menossa hakemaan ja kiroilee jos sitä ei olekkaan paikalla kun olis jo pitäny olla.
nykyään kaikki toimitetaan tarkasti ajastettuna , eli se ei salli munimista tiellä eikä muitakaan hidasteita.
joten suositus on : pysykää mahdollisimman kaukana kaikista isoista vehkeistä jos siihen on tilaisuus.