Ostin uuden auton 8 v sitten eikä silloin enää suositeltu alustan massaamista erikseen. Pelleille annettiin pitkä takuu ja nyt voi jo melkein todeta, että paitsi säästyin massauksen viemältä ajan ja rahan tuhlaukselta sekä kuukausia pahalta haisevalta autolta, niin ainakin tämä autonvalmistaja pystyy suojaamaan pellit Suomenkin olosuhteissa riittävästi jo tehtaalla.
Sääliksi käy taas niitä, jotka ovat hankkineet Keski-Euroopan markkinoille tehdyn käytetyn ja suojaamattoman auton. Jätän nykyään pakkaskaudella auton mieluummin kokonaan pesemättä, kun muuten jarrut varsinkin pakkaavat jäätymään ja kertaalleen en päässyt liikkeelle ilman takajarrulevyjen lämmittämistä.
Kylmempinä aikoina käyn pikapesussa, kesällä homma hoituu mökillä ja satunnaisesti myös taloyhtiön pihassa. Vettä ei siinä kulu kuin muutama kymmenen litraa.
Ostin uuden auton 8 v sitten eikä silloin enää suositeltu alustan massaamista erikseen. Pelleille annettiin pitkä takuu ja nyt voi jo melkein todeta, että paitsi säästyin massauksen viemältä ajan ja rahan tuhlaukselta sekä kuukausia pahalta haisevalta autolta, niin ainakin tämä autonvalmistaja pystyy suojaamaan pellit Suomenkin olosuhteissa riittävästi jo tehtaalla.
Sääliksi käy taas niitä, jotka ovat hankkineet Keski-Euroopan markkinoille tehdyn käytetyn ja suojaamattoman auton. Jätän nykyään pakkaskaudella auton mieluummin kokonaan pesemättä, kun muuten jarrut varsinkin pakkaavat jäätymään ja kertaalleen en päässyt liikkeelle ilman takajarrulevyjen lämmittämistä.
Kylmempinä aikoina käyn pikapesussa, kesällä homma hoituu mökillä ja satunnaisesti myös taloyhtiön pihassa. Vettä ei siinä kulu kuin muutama kymmenen litraa.