Olen seurannut ilmiötä sekä innokkaana muotiblogien lukijana että viestintää opiskelevana. Tammikuussa alkanut http://indiedays.com on saanut lukijoita jo ensimmäisinä viikkoina lähes 100 000. Jos mietitään alle 30 vuotiaiden naisten kohderyhmää on tämä valtava määrä lukijoita.
Tässä on jo ainekset vastaavaan massahysteriaan kuin Ruotsissa. Ehkä Suomessakin nähdään kohta kuinka blogaajien suosittelemat tuotteet voidaan myydä loppuun parissa päivässä. Mielenkiintoista nähdä miten tämän jälkeen puolueettomuus ja kaupallisuus suhtautuvat toisiinsa muotiblogien maailmassa.
Olen seurannut ilmiötä sekä innokkaana muotiblogien lukijana että viestintää opiskelevana. Tammikuussa alkanut http://indiedays.com on saanut lukijoita jo ensimmäisinä viikkoina lähes 100 000. Jos mietitään alle 30 vuotiaiden naisten kohderyhmää on tämä valtava määrä lukijoita.
Tässä on jo ainekset vastaavaan massahysteriaan kuin Ruotsissa. Ehkä Suomessakin nähdään kohta kuinka blogaajien suosittelemat tuotteet voidaan myydä loppuun parissa päivässä. Mielenkiintoista nähdä miten tämän jälkeen puolueettomuus ja kaupallisuus suhtautuvat toisiinsa muotiblogien maailmassa.