yle.fi


Yllätysbändi sivuaa Coldplayn saavutusta

Mumford and Sons oli vielä ennen Grammy-gaalaa melko tuntematon Yhdysvalloissa. Myös kotimaassaan se on löydetty hyvin Brit Awardsin jälkeen.

 

Brittibändi on myynyt yli miljoonan sekä kotimaassaan, että USAssa viimeksi vuonna 2009. Silloin asialla oli Coldplay levyllään Viva La Vida Or Death And All His Friends. Nyt samaan on pystynyt Sigh No More -levy, jonka menestys on noussut räjähdysmäisesti gaalaesiintymisten jälkeen. Mumford and Sonsin debyytin myynti on nimittäin noussut tv-ohjelmien jälkeen Jenkeissä 99 prosenttia ja Briteissä Brit Awardsin jälkeen peräti 266 prosenttia. Sigh No More julkaistiin vuonna 2009.

 

Kommentit

Käynnissä

  • Sippo Uudet sivut. UUUUUUU!
  • Toni Aina hyvä vaihtoehto, jos ei keksi muuta sanottavaa: aöfjsdhakfdähäkadhäfdga!
  • Olli Kaikkien odotusten vastaisesti Fast & The Furious Five oli kelpo elokuva ja The Rock niin huono näyttelijä, että melkein hyvä.
  • Tytti Sai just kilon porkkanoita Lovexin Theonilta! http://tinyurl.com/6a7kd8q
  • Jussi Pitäisköhän ruveta käyttämään jamaikan aksenttia arkielämässä? Bumbklaaaaat
  • Tapsa Kohta viedään Ainoa spiikkauskoppiin.