markkinointi

Kuinka ostaa ystäviä ja vaikutusvaltaa internetissä

Jos olet ihmetellyt, miksi joku vallan kauhea YouTube-video on katsottu hirmuisen monta kertaa tai kuinka on mahdollista, että epämääräinen Facebook-sivu on kerännyt satojatuhansia faneja, selitys voi olla hyvinkin yksinkertainen. Internet on nimittäin pullollaan yrittäjiä, jotka myyvät faneja, katsomiskertoja ja seuraajia.
Pe 04.11.2011 @ 14:45Tuija Aalto

Mainevaluuttapalvelu välittää tietoa nettivaikuttajista kohdennettua mainontaa varten

Mistä voit tietää, onko sinulla vaikutusvaltaa netissä? Ei kiinnosta vai? Mainostajaapa kiinnostaa. Klout on yksi netin käyttäjien vaikutusvaltaa mittaavista palveluista. Kloutin mittaama nettivaikuttavuus,  on yrityksen toimitusjohtajan mukaan yksinkertaisesti kykyä saada aikaan toimintaa. Kloutin algoritmi laskee, millaisien verkostojen kanssa netin käyttäjä on vuorovaikutuksessa, ja miten vaikutusvaltaisien toimijoiden kanssa vuorovaikutusta on.
Subscribe to RSS - markkinointi