Sivu 4 / 7 « Ensimmäinen<23456>Viimeinen »
Topic Options
#71146 - 03-10-2003 16:04 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Ei onnistu Tommilta ei. Ajaminen on juuri sellaista "kunhan nyt vain ajellaan"-touhua..
[Edited]

Alkuun
#71147 - 03-10-2003 16:08 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Mäkinen huippuvuosinaan olisi ollut nyt jo kymmenen sekunnin johdossa tai ainakin kärkikamppailussa!

Nyt yhdestoista...

Alkuun
#71148 - 03-10-2003 17:00 Re: San Remo MM-ralli 2003
Anonymous
Unregistered



Missä Mäkisen kivi
Alkuun
#71149 - 03-10-2003 17:31 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
One to Watch: Moving on up
Italy · 03/10/2003 14:14:47



Piero Liatti is making continued progress in his comeback to the World Championship on the Sanremo Rally after a two-year break and we’re keeping a close eye on him.

The 41-year-old is in unfamiliar machinery – a Super 1600 Peugeot 206, but he’s already up to fourth in class after four stages.

"The biggest problem about the two-wheel drive car is adapting to braking,” he said. “WRC cars are heavier so you brake early. So I am having to learn to brake later into corners.

“Changing gear is strange too. In WRC cars you change at 5000rpm but in these cars it is at 9000.”

Liatti was ninth quickest in S1600 on SS3 and fifth best on SS4. Overall though he’s up to fourth – courtesy of a relatively slow time on SS4 by JWRC title hopeful Daniel Carlsson in the Suzuki Ignis.

The top S1600 driver is still Renault Clio pilot Simon Jean-Joseph and he’s now 1m22.8s ahead of Liatti

“I'm still having fun,” said Liatti after SS4. “The rally has changed a lot in two years; there are sections I have not seen before. It will be better tomorrow as I am learning all the time.

“All in all, I'm loving it.”



Liattikin kuuluu sarjaan "Priti pääd inglis"...

Alkuun
#71150 - 03-10-2003 17:38 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Tommi sentään ohitti Rikun ek 5:lla
Alkuun
#71151 - 03-10-2003 18:17 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025

Alkuun
#71152 - 03-10-2003 19:19 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Ja EK 6:lla pyyhälsi ohi jo Bugalskistakin
Alkuun
#71153 - 03-10-2003 21:06 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Petter Solbergilta loppui Subarusta Bensa 2,5 km ennen viimeistä huoltoa...päivän viimeisen ek:n jälkeen. Petter keskeytti!
Alkuun
#71154 - 03-10-2003 21:40 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Nolo homma!
Alkuun
#71155 - 03-10-2003 21:55 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Mutta ei tuo Mäkisen meno vielä kuitenkaan kovin loistavaa ole. Esimerkiksi päivän viimeisellä 36 kilometrin pätkällä Tommi hävisi 48 sekuntia pohjille! Luvattoman paljon!
Alkuun
#71156 - 03-10-2003 21:58 Re: San Remo MM-ralli 2003
hessuhopo Poissa.
Member


Rekisteröitynyt: 18-06-2002
Viestejä: 2129
paljoonko olisi ollut lupa?
Alkuun
#71157 - 03-10-2003 22:03 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Tulokset EK 6/14


1. 18 Loeb-Elena Citroen Xsa A8 1h30'15"700 94.5 km/h 1 1

2. 4 Martin-Park Ford Focus A8 1h30'48"100 + 00'32"40 2 2

3. 1 Gronholm-Rautia Peugeot 206 A8 1h31'05"300 + 00'49"60 3 3

4. 19 Sainz-Marti Citroen Xsa A8 1h31'30"500 + 01'14"80 4 4

5. 5 Duval-Prevot Ford Focus A8 1h31'34"700 + 01'19"00 5 5

6. 3 Panizzi-Panizzi Peugeot 206 A8 1h31'45"300 + 01'29"60 6 6

7. 17 McRae-Ringer Citroen Xsa A8 1h31'57"600 + 01'41"90 7 7

8. 7 Solberg-Mills Subaru Impr A8 1h32'19"500 + 02'03"80 8 8

9. 8 Makinen-Lindstr Subaru Impr A8 1h33'05"900 + 02'50"20 9 9

10. 20 Bugalski-Chiaro Citroen Xsa A8 1h33'08"000 + 02'52"30 10 10

11. 2 Burns-Reid Peugeot 206 A8 1h33'20"900 + 03'05"20 11 11

12. 23 Robert-Bedon Peugeot 206 A8 1h33'29"500 + 03'13"80 12 12

13. 22 Kresta-Tomanek Peugeot 206 A8 1h34'47"800 + 04'32"10 13 13

14. 14 Auriol-Giraudet Skoda Fabia A8 1h35'28"200 + 05'12"50 14 14

15.106 Bernardi-Brissa Renault Cli A6 1h39'31"700 + 09'16"00 15 1

16.102 Jean Joseph-Boy Renault Cli A6 1h39'31"900 + 09'16"20 16 2

17. 51 Baldacci-Bernac Fiat Punto A6 1h40'28"900 + 10'13"20 17 3

18.101 Liatti-Geninnat Peugeot 206 A6 1h41'28"000 + 11'12"30 18 4

19. 52 Carlsson-Anders Suzuki Igni A6 1h41'53"400 + 11'37"70 19 5

20. 74 Meeke-Patterson Opel Corsa A6 1h42'18"600 + 12'02"90 20 6

21. 67 Broccoli-Girell Opel Corsa A6 1h42'51"600 + 12'35"90 21 7

22.107 Joge-Stigh Peugeot 206 A6 1h42'52"400 + 12'36"70 22 8

23.104 Higgins-Gibson Subaru Impr N4 1h43'33"400 + 13'17"70 1 1

24. 65 Feghali-Matar Ford Puma S A6 1h44'16"000 + 14'00"30 23 9

25. 57 Iliev-Yanakiev Peugeot 206 A6 1h44'17"900 + 14'02"20 24 10

26. 76 Cecchettini-Muz Fiat Punto A6 1h44'40"900 + 14'25"20 25 11

27. 69 Canellas-Amigo Suzuki Igni A6 1h45'03"500 + 14'47"80 26 12

28. 64 Teuronen-Kaapro Suzuki Igni A6 1h45'24"600 + 15'08"90 27 13

29.120 Corona-Florean Renault Cli N3 1h45'45"500 + 15'29"80 2 1

30. 63 Ceccato-Dotta Fiat Punto A6 1h45'58"400 + 15'42"70 28 14

31.110 Petrocco-Dalbar Mitsubishi N4 1h46'09"400 + 15'53"70 3 2

32.103 Andersson-Ander Renault Cli A6 1h46'20"100 + 16'04"40 29 15

33.116 Tarantino-Colom Renault Cli A7 1h47'18"300 + 17'02"60 30 1

34.121 Bolla-Lupi Renault Cli N3 1h47'49"900 + 17'34"20 4 2

35.117 Genovese-Tesi Renault Cli A6 1h48'04"700 + 17'49"00 31 16

36.112 Tiezzi-Galli Mitsubishi N4 1h48'35"800 + 18'20"10 5 3

37.118 Lozza-Fiorendi Renault Cli N3 1h49'15"100 + 18'59"40 6 3

38. 70 Wilks-Pugh Ford Puma S A6 1h50'16"000 + 20'00"30 32 17

39.119 Calipo-Settimo Renault Cli N3 1h51'03"500 + 20'47"80 7 4

40. 32 Errani-Casadio Skoda Octav A8 1h52'00"800 + 21'45"10 33 15

41. 61 Tirabassi-Renuc Renault Cli A6 1h53'33"900 + 23'18"20 34 18

42.113 Martelucci-Ange Renault Cli N3 1h54'08"700 + 23'53"00 8 5

43. 54 Katajamaki-Laak VW Polo Sup A6 1h54'09"700 + 23'54"00 35 19

44. 58 Ligato-Garcia Fiat Punto A6 2h00'59"500 + 30'43"80 36 20

45.124 Orengo-Costanti Peugeot 106 N1 2h03'39"900 + 33'24"20 9 1

46.123 Gai-Gai MG Rover 10 N1 2h05'06"700 + 34'51"00 10 2


Solberg on siis vielä tuloksissa, koska tuo keskeytys tapahtui päivän viimeisellä siirtymällä, kuten todettiin.

Alkuun
#71158 - 04-10-2003 08:54 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Tuskaista on Pösön meno tällä hetkellä...nopeasti muutokset huomaa autojen voimasuhteissa...kun 206:sta ei enää olla hetkiin kehitetty, niin vauhti ei enää riitä.

Bosse mainitsi, että ihan hyvin on ajo sujunut...ja yleensä silloin Bosse on kärjessä, mutta nyt auton vauhti ei riitä. Kertoi että varsinkin ylämäkiosuuksilla jäävätrutkasti, eli voimaa puuttuu.

Alkuun
#71159 - 04-10-2003 11:26 Re: San Remo MM-ralli 2003
Vesku Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 14-03-2003
Viestejä: 16187
Loc: Helsinki
Märtin näköjään vain viivähti kolmantena. Bosse jäi taas 17 sekuntia kärkikaksikolle, joten Markko viiletti ohi.
Alkuun
#71160 - 04-10-2003 11:31 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Niin...sai 30 sekuntia aikasakkoa, kun lähti aamun huollosta 3 min myöhässä
[Edited]

Alkuun
#71161 - 04-10-2003 11:31 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Markko siis sai tuon aikasakon.
Alkuun
#71162 - 04-10-2003 11:52 Re: San Remo MM-ralli 2003
jetro Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 08-11-2002
Viestejä: 13873
Ja Tommi päästi taas Bugalskin ohitseen...taas 9. Tommi jo 4 minuuttia kärjestä...Riku sijalla 11 4.13 kärjestä
Alkuun
#71163 - 04-10-2003 12:38 Re: San Remo MM-ralli 2003
error Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 05-10-2002
Viestejä: 2025
Kommentteja 7. ek:n maalista

Markko Märtin

”Olen oikeastaan jo luovuttanut taistelun voitosta. Kolmetoista kilometriä ennen maalia ajoin mutkan leveäksi ja osuin seinään. Takapyörä alkoi väristä oudosti.”

Sebastien Loeb

”Varoin renkaita, koska pätkä oli niin pitkä. Sain ajorytmistä hyvin kiinni ja olen tyytyväinen. Ehkä elisin voinut tulla vielä hieman kovempaa”.

Marcus Grönholm

”Jarrut hävisivät pätkällä. Jarrupoljin meni vain yhtäkkiä pehmeäksi. En ole oikein tyytyväinen suoritukseeni, koska voitimme Sainzin vain kuudella sekunnilla. Huonosti meni.

Tommi Mäkinen

”Jarrulevyyn tuli heti jokin häriö, kun olimme ajaneet erikoiskoetta kaksi kilometriä. Sen jälkeen en ole voinut oikein luottaa jarruihin. Sitten meni vielä rengaskin muussille ja siitä tuli aivan oudon mallinen”.

Ville-Pertti Teuronen (ajoi junnuluokan toiseksi nopeimman ajan)

”2Tuntui, ettei ollut mikään ihmesuoritus, mutta tulipahan hyvä aika. Paremmin tämä meni kuin perjantaina. Vähän tuntui, että jarrut katosivat, mutta ei ollut mitään ongelmia”.

Kosti Katajamäki

”Renkaat alkoivat sulaa alle ja jarrutkin hävisivät, mutta kun ajoin vähän rauhallisemmin, jarrutkin palasivat ja pystyin ajamaan ihan hyvin”.

Alkuun
#71164 - 04-10-2003 14:27 Re: San Remo MM-ralli 2003
kaasi Poissa.
Jäsen


Rekisteröitynyt: 03-08-2003
Viestejä: 1066
Jopas noita jarruongelmia tuntuu riittävän vähän jokaiselle.
Alkuun
#71165 - 04-10-2003 17:05 Re: San Remo MM-ralli 2003
puuha pete Poissa.
Junior Member


Rekisteröitynyt: 24-05-2006
Viestejä: 0
TILANNE 9/14 EK:N JÄLKEEN

1. Sebastien Loeb Citroen 2.32.05,2
2. Markko Märtin Ford - 50,1
3. Marcus Grönholm Peugeot -1.05,0
4. Carlos Sainz Citroen -1.39,7
5. Gilles Panizzi Peugeot -1.50,3
6. Francois Duval Ford -1.50,9
7. Colin McRae Citroen -2.33,2
8. Philippe Bugalski Citroen -3.41,0
9. Richard Burns Peugeot -4.27,0
10. Tommi Mäkinen Subaru -4.29,6

Loeb menee menojaan. Bosse taistelee vielä 2. sijasta.
Burnskin on päässyt niukasti Tommin ohi, muttei vielä pisteille.

Alkuun


Moderaattori:  sportadmin 
Siirry

Generated in 0.041 seconds in which 0.013 seconds were spent on a total of 15 queries. Zlib compression disabled.