Avoin YLE

Mikael Jungner: Strategia, tarina ja paljon intohimoista tekemistä

YLE haluaa olla ainutlaatuinen. Siksi me tarvitsemme ainutlaatuisen strategian ja ainutlaatuisen tarinan. Mikä sitten tekee strategiasta ainutlaatuisen? Keskittyminen vahvuuksiin, joita muilla ei ole. Tai paremminkin: keskittyminen vahvuuksiin, joita muut eivät voi saavuttaa. YLEllä on mahdollisuus kolmeen strategiseen vahvuuteen.

98 % suomalaisista

...seuraa YLEn tv- tai radio-ohjelmaa tai nettiä joka viikko. Päivittäin YLEn palveluja käyttää 83 % suomalaisista. Yksi pitää uutisista, toinen urheilusta, kolmas kulttuurista. Katsotuimpia ohjelmia ovat Linnan juhlat, tv-uutiset, Euroviisut ja MM-jääkiekko tai muut isot urheilutapahtumat. Myös Avaralla luonnolla, Uutisvuodolla, Kotikadulla, Metsoloilla ja Pasilalla on faninsa.

Sivut

Subscribe to RSS - Avoin YLE