vaikuttaminen

Suomalaisten kiinnostus vuorovaikutukseen ja osallistumiseen on kasvussa

Suomalaisten muuttunut mediakäyttö ja internetin tarjoamat osallistumisen ja vuorovaikutuksen mahdollisuudet luovat odotuksia myös perinteisille medioille, kuten televisiolle ja radiolle, lisätä osallistumisen ja vuorovaikutuksen mahdollisuuksia nykyaikaisin keinoin.
Pe 04.11.2011 @ 14:45Tuija Aalto

Mainevaluuttapalvelu välittää tietoa nettivaikuttajista kohdennettua mainontaa varten

Mistä voit tietää, onko sinulla vaikutusvaltaa netissä? Ei kiinnosta vai? Mainostajaapa kiinnostaa. Klout on yksi netin käyttäjien vaikutusvaltaa mittaavista palveluista. Kloutin mittaama nettivaikuttavuus,  on yrityksen toimitusjohtajan mukaan yksinkertaisesti kykyä saada aikaan toimintaa. Kloutin algoritmi laskee, millaisien verkostojen kanssa netin käyttäjä on vuorovaikutuksessa, ja miten vaikutusvaltaisien toimijoiden kanssa vuorovaikutusta on.
Subscribe to RSS - vaikuttaminen