Minusta yhden hyvän hitin kuuntelu kerta toisensa jälkeen on huomattavasti mielekkäämpää puuhaa kun kuunnella vaikka Neil Youngin huonointa levyä uudestaan ja uudestaan siltä varalta, että se olisi sittenkin mainettaan parempi, Jukka Haarma kirjoittaa.
C-Puoli
Sosiaalinen media ei kannusta kriittiseen musiikkikeskusteluun
Sosiaalisessa mediassa käytävä musiikkikeskustelu muistuttaa harmillisen usein urheilukulttuuria, jossa oman suosikin kannustaminen ja puolustaminen nousee itseisarvoksi, Henri Pulkkinen kirjoittaa.
Suomalainen punkrock voitti olympiahopeaa!
Vaikka lumilautailu ja punkrock kiinnostavat mediaa yhtä paljon kuin sateenkaari Putinia, niistä pyritään menestyksen hetkellä kerimään irti jokainen sinivalkoinen villakiehkura, Mervi Vuorela kirjoittaa.
Vuoden 2013 subjektiivinen musiikkimaku mitattu
Jukka Haarma mittasi vuoden 2013 subjektiivisen musiikkimaun.
Mitä seuraavaksi?
Mikä tulee olemaan uusi vallitseva trendi vuonna 2014 tai 2015? Henri Pulkkinen kysyy.
Ei tipaton tapa (paitsi keikkaelämyksen)
Livemusiikin ahkerimmat kuluttajat ovat usein myös alkoholin suurkuluttajia, Mervi Vuorela kirjoittaa.
Vuoden 2013 virallinen rockmaku mitattu
Jukka Haarma mittasi vuoden 2013 virallisen rockmaun. Ja tällainen on tulos.
Mervi Vuorela: En etsi valtaa enkä joululaulujen loistoa
Vaikka joulu on traditionaalinen juhla, on käsittämätöntä, kuinka kuluttajille voidaan vuodesta toiseen myydä samoja lauluja ainoastaan esittäjää ja sovitusta varioimalla, Mervi Vuorela kirjoittaa.
Pekka Laine: Arvaamaton laulukilpailu
UMK on edelleen monta asiaa yhdessä paketissa. Sen toiminta-ajatus on arvaamaton verrattuna kaupallisiin kisaformaatteihin. Tässä on myös toivon siemen, Pekka Laine kirjoittaa.
Kommentit (0)