Ke 01.04.2009 @ 15:55Tuija Aalto

Televisio yrittää ymmärtää verkkoa

Täällä Cannes, MIPTV. Kolmen päivän seminaariannin perusteella vaikuttaa siltä, että eurooppalaisilla TV-toimijoilla on yhtä ja toista opittavaa sosiaalisesta mediasta ja verkosta laajemminkin toimintaympäristönä. 

 

TV-ohjelmien jakelu online-ympäristössä on aloitettu eri alueilla vaihtelevalla menestyksellä. Sosiaalisia verkostoja pidetään - ja nyt yleistän rajusti - pääosin markkinointiväylänä. Kaupallisten toimijoiden on tietenkin ajateltava sisällöllään rahastamista. Julkisen palvelun toimija kuten YLE voi suuremmalla sielunrauhalla keskittyä luomaan suhteita yleisöihinsä sen lisäksi, että tarjoaa palvelujaan verkossa.

Muistiinpanoja, joita Pirkka Aunola, Tanja Iikkanen ja allekirjoittanut olemme tilaisuuden aikana julkaisseet, ks. http://bit.ly/miptv2009 http://search.twitter.com/search?q=%23MIPTV

Asiasanat: 

0 kommenttia

Aikaleima

Millaista on nyt? Mitä nyt ajatellaan siitä, millaista tulevaisuudessa tulee olemaan? Miltä menneisyys näyttää tämän hetken valossa? Ylen tietotyöläiset ja vaihtuvat vieraskynäilijät havainnoivat nykyaikaa ja kirjoittavat näkemästään.
 

Blogiarkisto

2011

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

maaliskuu

helmikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

heinäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu