Ma 22.05.2006 @ 11:15admin

Kiinnostava euroviisuvuosi edessä

Tapaus Lordista tulee digiajan verkostuneen median markkinoinnin oppikirjaesimerkki.

Pinserin Sami ja Riitta haastattelivat Votelordi.org - sivuston perustajaa, joka väitti tehneensä äänestys-aktivointisivut kokeilumielessä. "Jokin naksahti päässä, halusimme tuottaa jotain näkyvää. Halusimme sekä tukea Lordia että ärsyttää tiettyä osaa euroviisufaneista. Oli halu kokeilla, saisiko ideasta aikaiseksi mittavan nettikampanjan."

Saihan siitä. "Äänestä lordia", kehotettiin sähköpostikiertokirjeissä ja blogeissa silmänkantamattomiin. Pirkka Aunola on valmis julistamaan Lordin pöhinämarkkinoinnin mestariksi (Buzz-markkinoinnin Suomen mestari?).

Tomi Putaansuu orkestereineen on fiksuilla lausunnoillaan ja asiallisella esiintymisellään voittanut puolelleen sellaista väkeä, jotka eivät ole vuosikausiin euroviisuista piitanneet. Olen yksi heistä. Onnea, Suomi! Hyvä Lordi! Tästä tulee kiinnostava vuosi.

0 kommenttia

Aalto

  • Ylen Toimintaympäristön ja sosiaalisen median päällikkö Tuija Aalto kirjoittaa blogissaan median toimintaympäristöön ja tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Muualla webissä:  Google+, Slideshare, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Blogiarkisto

2011

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2007

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2006

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2005

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu