Ke 07.04.2010 @ 10:48Tuija Aalto

Näkyvä verkkoidentiteetti on toimittajan työkalu ja investointi tulevaisuuteen

Sosiaalinen media on ollut kovasti tapetilla viimeisen vuoden ajan. Oma vahva näkemykseni on, että toimiminen sosiaalisessa mediassa ei ole itsetarkoitus tai lopullinen päämäärä, vaan väylä vaikuttavampaan tekijyyteen. Olen menossa ensi viikolla journalismikonferenssiin kertomaan, millaista työtä YLEssä on tehty toimittajien verkkotoimijuuden edistämiseksi viimeisen vuoden sisällä. Ohessa diaesitys (alla) ja artikkelini.

0 kommenttia

Aalto

  • Ylen Toimintaympäristön ja sosiaalisen median päällikkö Tuija Aalto kirjoittaa blogissaan median toimintaympäristöön ja tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Muualla webissä:  Google+, Slideshare, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Blogiarkisto

2011

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2007

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2006

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2005

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu