Ke 25.07.2007 @ 19:06admin

Onnistuneita kotimaisia viraalimarkkinointikeissejä?

Tuli töissä puheeksi viraalimarkkinointi ja lähdettiin miettimään onnistuneita kotimaisia tapauksia.

Grand One - kilpailun kyseisen sarjan voittanut Stenfors on ilmeinen esimerkki lajissaan, mutta mitä muita nimeäisitte?

Eräällä tapaa voisi sanoa, että kaikki uudet Web2.0 - verkkopalvelut ovat tällaisia, sillä ne leviävät, jos ovat levitäkseen, suusta suuhun word of mouse - menetelmällä eivätkä perinteisesti mediatilaa ostaen mainostamalla. Jaikua joku piti esimerkkinä tästä - tyytyväiset käyttäjät pakottavat toisensa kokeilemaan tuotetta.

Mitä muita esimerkkejä listaisitte? Onnistuminen / menestyminen osoitettava jotenkin, pelkät yritykset ja aikomukset eivät tässä yhteydessä paljoa paina.

0 kommenttia

Aalto

  • Ylen Toimintaympäristön ja sosiaalisen median päällikkö Tuija Aalto kirjoittaa blogissaan median toimintaympäristöön ja tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Muualla webissä:  Google+, Slideshare, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Blogiarkisto

2011

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2007

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2006

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2005

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu