Ti 27.06.2006 @ 10:03admin

Musakuutio levittää nettiradion ilosanomaa

BBC Radio 1 käynnisti maaliskuussa kampanjan, jolla yritetään tavoittaa lisää musiikin erikoisohjelmien kuuntelijoita BBC:n nettiradiosoittimen käyttäjiksi.

Mainostoimisto ideoi viraalikampanjan, jossa netin käyttäjät saavat rakentaa omaa musiikkimakuaan edustavan musakuution, jonka voi liittää omaan blogiinsa tai lähettää linkkinä kaverille. Musakuutiosta käynnistyy BBC Radio 1:n ohjelmia.

"As every Tower features a 'get your own' link, the hope is that users will literally 'spread the word' (Radio 1's current campaign strap-line) in a viral manner. Within days of launch, more than 10,000 Musicube towers had been built and inserted into MySpace profiles and blogs receiving more than 300,000 views."

Esimerkiksi tältä sivulta löytyvällä koodilla tulostuu tämän näköinen musakuutio:

Rakenna omasi: BBC Radio 1 Musicubes

0 kommenttia

Aalto

  • Ylen Toimintaympäristön ja sosiaalisen median päällikkö Tuija Aalto kirjoittaa blogissaan median toimintaympäristöön ja tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Muualla webissä:  Google+, Slideshare, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Blogiarkisto

2011

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2007

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2006

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2005

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu