YLE Markkinointi tilasi voitokkaan Satelliittifillarit - kampanjan
YLE näkyi ja kuului digitaalisen median ja markkinonnin kilpailussa Grand Onessa tänäkin vuonna. YLE Markkinoinnin Kuubi productionsilta ostama kampanja Satelliittifillarit voitti pääpalkinnon, Grand Prix:n.
Tuomaristo oli myyty tuoreen idean vuoksi. Sen mukaan voittajatyö erottui sillä, että "ensin EI oltu määritetty Twittereitä, Youtubeja ja blogeja, joihin sitten laitetaan “jotain sisältöä”. Idea osattiin toteuttaa mediaympäristö huomioiden gonzomaisesti, kuitenkin niin, että homma pysyi kasassa. Näin siitä tuli ensin verkkoilmiö, ja sitten ilmiö, joka innosti ja kiinnosti." "Tässä casessa oli intohimoa, rohkeutta ja tuloksia", hehkutti tuomaristo perusteluissaan. Kehityspäällikkö Tanja Iikkanen haki Infodesign - sarjan kunniamaininnan YLE Uutisten verkkopalvelu-uudistukselle.