Pe 20.03.2009 @ 01:04Tuija Aalto

YLE Markkinointi tilasi voitokkaan Satelliittifillarit - kampanjan

YLE näkyi ja kuului digitaalisen median ja markkinonnin kilpailussa Grand Onessa tänäkin vuonna. YLE Markkinoinnin Kuubi productionsilta ostama kampanja Satelliittifillarit voitti pääpalkinnon, Grand Prix:n.

Tuomaristo oli myyty tuoreen idean vuoksi. Sen mukaan voittajatyö erottui sillä, että "ensin EI oltu määritetty Twittereitä, Youtubeja ja blogeja, joihin sitten laitetaan “jotain sisältöä”. Idea osattiin toteuttaa mediaympäristö huomioiden gonzomaisesti, kuitenkin niin, että homma pysyi kasassa. Näin siitä tuli ensin verkkoilmiö, ja sitten ilmiö, joka innosti ja kiinnosti." "Tässä casessa oli intohimoa, rohkeutta ja tuloksia", hehkutti tuomaristo perusteluissaan. YLE Uutisten verkkopalvelu-uudistukselle kunniakirja Grand One ´09 Kehityspäällikkö Tanja Iikkanen haki Infodesign - sarjan kunniamaininnan YLE Uutisten verkkopalvelu-uudistukselle.

0 kommenttia

Aalto

  • Ylen Toimintaympäristön ja sosiaalisen median päällikkö Tuija Aalto kirjoittaa blogissaan median toimintaympäristöön ja tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Muualla webissä:  Google+, Slideshare, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Blogiarkisto

2011

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2010

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2009

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2007

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2006

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu

elokuu

heinäkuu

kesäkuu

toukokuu

huhtikuu

maaliskuu

helmikuu

tammikuu

2005

joulukuu

marraskuu

lokakuu

syyskuu