Webinaari: Miten syntyy sosiaalisen median strategia
YLE laati oman sosiaalisen median strategiansa tänä keväänä. Monessa muussa organisaatiossa sellaista mietitään parhaillaan. Siksi haluammekin jakaa nyt omat kokemuksemme ja tarjota tilaisuuden kuulla muiden vastaavassa tilanteessa olevien kokemuksista.
Keskiviikkona 11.11. klo 14:00 - 16:00 järjestetään webinaari, verkossa lähetettävä seminaari, jossa avataan YLEn sosiaalisen median strategian syntyä ja tavoitteita sekä opitaan toistemme kokemuksista. Tilaisuus lähetetään suorana YLE Areenassa. (Linkki tallenteeseen).
Strategi Pirkka Aunola kertoo ensin YLEn sosiaalisen median strategiasta, minkä jälkeen panelistit vuorostaan kertovat lyhyesti omista projekteistaan, minkä jälkeen keskustellaan kokemuksista ja myös yleisö osallistuu.
Paneelissa ovat mukana neuvotteleva virkamies Sari Aalto-Matturi Oikeusministeriöstä, Nokialta markkinoinnista Jussi-Pekka Erkkola ja Espoon Entresse kirjastosta Jaakko Sannemann. Minä moderoin paneelia, jossa vertaillaan kokemuksia, miten sosiaalisen median strategiaa ja siitä johdettavia käytännön toimintatapoja voi alkaa laatia. Tarkoitus on, että webinaarin osallistujat paikan päällä ja verkossa saisivat omiin projekteihinsa vinkkejä ja näkökulmia.
Linkkejä
- YLE Uutiset: Virkamiehet aktivoituvat verkossa
- Entressen kirjasto Facebookissa ja Twitterissä
- Jussi-Pekka Erkkola LinkedInissä ja Twitterissä
- Jussi-Pekka Erkkolan haastattelu YouTubessa