Kuoripojat
EvLutKirkko kokeilee podcastingia. Ystäväni Mikko Huotari on toinen Kuoripojista. Kehuvat älykkääksi puheeksi. Kuulemani perusteella - - - olen samaa mieltä. Minä tykkäsin myös Armoviikon mainoskampanjasta. Työhuoneeni ovessa on se juliste, jossa opetetaan käsien ristiminen - "avaa liittymä vaikka heti". Olen myös seurannut uteliaana ja hämmentyneenä Kirkko&Kaupunki -lehdessä käytyä keskustelua siitä, onko heavymusiikki saatanasta.
3 kommenttia
Ma 24.10.2005 @ 11:06
Täytyy kyllä kompata, että että kirkon <a href="http://www.armo.fi/index_flash.html">Armo</A> - kampanja on onnistunut. Ulkomainonnassa on löytynyt puhutteleva ote, eikä kännykkäliittymiä parodioiva copy tunnu halvalta, vaan nokkelalta.
Kirkolla on hyvä syy kampanjoimiseen. Olli Harma kirjoitti kommenttipuheenvuorossaan Markkinointi & Mainonta -lehdessä 6.10. (<a href="http://www.marmai.fi/doc.te?f_id=786010">Armoa kirkolle?</A>), että
"Kirkko on viittä vaille kriisissä. Jos katsotaan asiaa markkinanäkökulmasta, parinkymmenen vuoden päästä sen nykyiset kanta-asiakkaat ovat laittaneet bonuskorttinsa narikkaan ja valtaosa potentiaalisista asiakkaista on vaihtanut johonkin houkuttelevampaan brändiin - oli se sitten vicca-noituus, kosmoksen diggailu, luontouskonnot tai vanha kunnon hedonismi. Kassavirta uhkaa tyrehtyä. Vuonna 2003 kirkon verotulojen kasvu taittui, ja alaspäin mennään ellei jäsenkatoa saada pysäytettyä."
Ma 24.10.2005 @ 12:43
Kyllä mä arvelen, että mä pysyn kirkon kantiksena vielä kuudenkympin ja kuoleman välissäkin.