Uusi tyttö ja DD-kuppi
Kävelen viikottain Pasilasta Hämeentien joogahuoneelle Vaasankadun thaihieronta ja yksityisstriptease -keskittymän kautta. Yritykset esittelevät auliisti viikon uutuuksia. Yksi suosituimmista tarjouksista on: uusi tyttö.
Vakiasiakkaalle uusi tyttö tuo varmasti toivottua vaihtelua. Koska uudet tytöt tuotetaan yleensä eksoottisista maista, niin ne tarjoavat samalla kurkistuksen uuteen "makumaailmaan" vähän samalla tavalla kuin ruokailu etnisessä ravintolassa.
Toinen tarjoushitti uuden tytön rinnalla on kuppikoko. Paras tarjous, mitä olen Vaasankadulla nähnyt on DD-kuppi. Tähän valtavaan harvinaisuuteen olen tosin törmännyt vain kerran. Minulle tarjous tuo mieleen muropaketit, joissa normaalihinnalla saa 30 prosenttia enemmän tai ota kolme maksa kaksi -tarjoukset.
Todellinen harvinaisuuksien harvinaisuus on suomalainen tyttö. Myös tähän tarjoukseen olen näiden joogavuosieni aikana törmännyt vain kerran. Kevyempi (halvempi?) versio suomalaisesta tytöstä on vaaleatukkainen tyttö.
Osa yrityksistä mainostaa tyttöjä nimellä: Veronica, Pamela, Angela, Sabrina... Tämä on varmasti monelle asiakkaalle kullanarvoista tietoa. Jos on tottunut käymään Pamelan "hoidossa", niin on tietysti kiva tietää onko Pamela tänään töissä. Kun työntekijöiden nimet kerrotaan katumainoksessa, niin pienellä huomaamattomalla vilkaisulla pystyy tarkistamaan työvoimatilanteen.
Uusi tyttö näyttää kuitenkin olevan suurempi myyntivaltti kuin jonkin niminen tyttö. Asia todentui taannoin Mikkelissä. Lueskelin paikallista sanomalehteä, Länsi-Savoa. Molemmat Mikkelin thaihierontapaikat olivat panneet ilmoitukseen lehteen ja molempien myyntivaltti oli uusi tyttö.